"W" och Pac-12 Conference logoty

Orice în afară de FIFA.

by caicai2017 » Mon Apr 16, 2018 3:50 am

I st?llet sv?ngde Nike Air Max Tavas Damen han och hans team fr?n sin typiska designprocess och ans?g skoen "som ett visuellt projekt." De ?verv?gde grafiska applikationer som ?verf?r aggression och hastighet. Och inom dessa experiment, ans?g bara hur l?ngt de kunde m?jligen Nike Air Max 98 Dam trycka medan de fortfarande beh?ll skoens b?rbarhet. Hugh landade sig p? ett unikt tag p? kamouflage och byggde upp m?rkets m?rke. "M?nstret ?r i grunden A fr?n Akronym. Det ?r den ursprungliga formen, Nike Air Max 270 Dam och d? blir den bara till ett rutn?t. Var och en av de sk?rande linjerna p? A inuti torget g?r ytan, och vi tar bara bort och omvandlar de olika ytorna som h?rr?r fr?n dessa korsningar. Det g?r en typ av Adidas Superstar Slip On Mujer progression som du f?r dessa ?verraskande former ut ", s?ger han. Genom f?rs?k och fel framkom att utskrift p? den f?rdiga sticka ?vre var den b?sta applikationen. Detta beror p? att grafiken ytterligare deformeras d? Flyknit str?cker sig ?ver den sista och f?sts p? VaporMax ytters?le. Den resulterande utseendet stannar s?lunda samtidigt och d?ljs - Apropos av Hughs arv av dj?rva silhuetter fyllda med dolda detaljer. Nike Air VaporMax Moc Adidas Tubular Mujer 2 x ACRONYM? sl?pper 23 mars i alla f?rgv?gar uteslutande p? acrnm.com.

Den initiala lanseringen f?ljs av utsl?pp av Light Bone / Volt / Light Bone f?rgv?g den 26 mars, Black / Black / Volt den 26 Nike Air Max 1 Hombre april och Sail / Cargo Khaki / Dark Stucco den 15 maj. Dessa kommer alla att finnas tillg?ngliga p? deras respektive startdatum p? Nike SNKRS-appen, nike.com och hos utvalda Nike-?terf?rs?ljare.
Plats f?r den Nike Air Zoom Pegasus 34 Femme h?r f?rsamlingen ?r Touchdown Terrace sponsrad av Toyota. Det h?r ?r Washington Huskies tr?nare Chris Petersen m?ter journalister. Han sitter framf?r en bakgrund med det gyllene blocket "W" och Pac-12 Conference logotypen. Petersen b?r en svart Adidas Swift Run Mujer Nike hatt med en svart Nike jacka ?ver en svart Nike tr?ja som matchar hans svarta Nike byxor att g? med sina Nike skor.

Och ?nd? svarar han p? fr?gor om hans skolas nya partnerskap med Adidas. Nike Air Zoom Spiridon Dámské V?lkommen till h?gskolor i 2018.

"Hur mycket har det f?r?ndrats? Jag kan inte ens tro att jag sitter h?r och pratar med dig i v?rboll fr?n d?r jag b?rjade v?gen tillbaka," sade Petersen. "Jag brukade Nike Air Pegasus 92 Dámské Pánské b?ra 49ers utrustning f?r att tr?na p? UC-Davis och ingen sa ett ord. Det var fantastiskt. Ingen runt. Vi tr?nade bara killar f?r att vi gillade att tr?nar dem .... Men ja det utvecklas alltid."
caicai2017
Veteran

Return to Jocuri