eller till och med

De la FIFA 13 la FIFA 07, poţi să-ţi aminteşti de vremurile bune aici

by Labi1995 » Thu Apr 19, 2018 5:06 am

?vre ?r ungef?r samma som distansen. Salming anv?nder en 3-lags ?vre design. Ytterskiktet ?r ett h?rdare n?t av nylon, med svetsade ?verl?gg p? insidan. Adidas ZX 700 Womens Det inre skiktet ?r ett booty-stilfodral med mjukare n?t som Nike Air Presto Femme ocks? f?rbinder tungan. Slutresultatet ?r en ganska bekv?m inredning, och jag kunde g? suddl?st f?r ett helt maraton i distansen, som har en liknande ?vre till hastigheten, utan n?gra problem. Hastigheten 3 har ett tunnare fodermaterial ?n distansen, men det ?r i princip samma design. Sammantaget ?r passformen av Salmings ganska bra f?r min smak, ?ven om det finns tv? anm?rkningsv?rda passformproblem. Det f?rsta ?r att skorna passar ca 1/4 l?ngd l?ng, men ?r n?got smalare ?n genomsnittet. Det h?r problemet l?ser ganska mycket sj?lv eftersom jag f?rmodligen skulle vilja st?da upp ungef?r en 1/4 storlek p? grund av bredd ?nd?. Den andra fr?gan, som jag har haft med alla Salmings, ?r hur de g?r ?gonlocken f?r sina sn?ren med hj?lp av tyger. Det ?r en l?tt l?sning f?r mig, Nike Air Max 2017 Femme eftersom jag bara klippte av slingorna och stansh?len i tyget som redan anv?nds f?r ?gonlock upp h?gre p? skon. Detta ger en mycket s?krare passform f?r mig i mittfoten, och tar bara ca 5 minuter att moda med en l?derstans s? h?r. Medan jag inte k?nner att jag har en super l?g volymfot, ?r jag definitivt p? mellanslutet till l?gvolymen av spektrumet, s? de av er med mer medell?ng till h?gre volym f?tter borde ha det bra med skorna n?r de kommer. Jag trodde att mellansolen p? b?de distans och ras var ganska bra. Salming anv?nder sin egen formsprutade RunLite-f?rening - den har en fast k?nsla men har god respons. Inte lika bra som adidas adipren + eller Skechers nya 5Gen, men fortfarande ett mycket bra mellansula material som ger en snabb och lyh?rd rida med precis r?tt m?ngd att ge f?rl?telse p? l?ngre utflykter. Speed ??3, liksom alla Nike Air Max 90 Womens uppdaterade kommande 2016-modeller, kommer att inneh?lla Salms nya RunLite 2.0 mellansula som verkar vara l?ttare och ?nd? lika, eller till och med mer responsiv. Hastigheten sj?nk ?ver 15 gram (.5 oz) i min storlek 13 fr?n modellen 2015 till 2016, som jag tycker ?r helt fr?n mellansolen och ?r inte obetydlig
Ridningen av Speed ??3 sitter i en intressant zon d?r det ?r snabbt och skarpt att k?ra 5k och 10k raser i det, men har ocks? en viss potential f?r 1/2 marathon och maraton beroende p? l?pare (ungef?r som Skechers GOmeb Speed ??2 och till viss del GOmeb Speed ??3 f?r mig, ja b?da heter Speed ????). Jag har k?rt det nyligen p? en 15 mils k?rning som inkluderade lite tempo arbete och k?nde mig som skulle vara tillr?ckligt med sko f?r maraton f?r mig s? l?nge jag hade spenderat lite av mitt tr?ningsblock som leder fram till det i Nike Air Huarache Femme mer minimal / l?ttare skor . Det enda fr?getecken p? vad som annars ?r en fantastisk ?ktur och geometri ?r att de sl?ppte ut midfoot skaftet p? denna modell. B?de distansen och det l?ttare racet har en, och det ?r n?got som jag tycker ?r det trevligt att l?gga till skon n?gon g?ng, ?ven om jag s?ger att jag inte k?nde att det var m?rkbart fr?nvarande. En sista sak ?r att Speed ??3 har en ny innersula som ?r tillverkad av EVA ist?llet f?r minneskummet som material som har funnits i alla andra tidigare Salmings. Det h?r ?r en f?r?ndring som jag gillar eftersom den bara l?gger till ett mer responsivt h?r och ?r ocks? lite l?ttare.
Labi1995
Incepator

Return to Vintage