tillbaka och borde vara n

De la FIFA 13 la FIFA 07, poţi să-ţi aminteşti de vremurile bune aici

by Labi1995 » Mon Apr 23, 2018 5:29 am

Trots att jag hade n?gra st?tar under v?gen i mitt springande ?r 2015 anser jag att det ?r ett bra ?r och en d?r jag l?rde mig mycket och v?xte som l?pare och person trots att mina resultat inte visar f?r mycket.

Jag b?rjade ?ret med 50k i januari vid Wilson Creek 50k. Jag sprang en bra race och ?vergick sedan till marathon tr?ning f?r resten av januari och februari i prep f?r Richland Runfest i Richland, WA. Jag slutade med en 3:03:17, som var en 12 min PR f?r mig (tidigare PR var fr?n Spokane Marathon bara 4 m?nader tidigare, min enda andra Adidas Superstar Damen Pink maraton var en 3:38 2010 vid Portland marathon, som var 3 veckor efter min f?rsta 50k och jag sprang den i Vibram FiveFinger KSOs :)).

Jag k?rde sedan 30 miles i 4:12 vid Pickled feet 6 timmar i min f?rsta tidsbest?mda Nike Air Pegasus 92 Femme Homme (snarare ?n distansbaserade) h?ndelse (jag sprang det som en tr?ningsrunda och stannade vid 30 miles). Tv? veckor efter det sprang jag Peterson Ridge Rumble 40 miler i 5:36. Jag var lycklig ?vergripande med den t?vlingen, Nike Air Zoom Spiridon Femme eftersom jag inte hade avsmalnat mycket f?r det och k?nde mig ganska anst?ndigt st?rre delen av v?gen. Jag valde den bredare terr?ngen av dessa raser att bygga upp till vad jag var en plattare och mer runnable 100 miler i v?stliga stater.

Om du har f?ljt bloggen vet du att v?sterl?ndska stater inte visade sig exakt som planerat, och jag hade en DNF p? mil 78 f?r det mesta f?r att jag var mentalt Nike Air Max 95 Womens of?rberedd att g? in om det beh?vde vara (jag skulle verkligen ha haft att g? in). Det var naturligtvis en bra l?rarupplevelse, och jag k?nner att jag ?r p? ett bra st?lle f?r att ta itu med n?gra fler 100-tal i ?r. P? Nike Air Max 90 Hombre grund av vissa livsf?rh?llanden och arbetsf?r?ndringar ?kte jag inte igen resten av ?ret och m?ste hitta en ny sp?r och rutin.

Den goda nyheten ?r att jag tror att jag har min mojo tillbaka och borde vara n?ra en 80 mil Nike Air Zoom Mariah Flyknit Racer Mujer vecka i veckan, vilket kommer att bli en f?rsta sedan min toppvecka f?r v?stliga stater i juni. Hittills f?r 2016 har jag anm?lt mig till Carlsbad Marathon den 17 januari, Richland Runfest Marathon igen den 27 februari (hoppas f? en 3-timmars k?rning p? Richland sedan min 3:03:17 var inte tillr?ckligt bra f?r att f? mig till Boston i ?r, de sk?r den p? 3:02:32 i ?r), sedan Gorge Waterfalls 100k den 2 april och Nike Air Max Thea Femme jag g?r tillbaka till Bighorn 100 den 17 juni. Jag ?r obesegrad efter det, men eyeing Fat Dog 120 mile eller Cascade Crest 100, b?da i augusti. Jag skulle ocks? ?lska att s?tta ihop ett anst?ndigt tr?ningsblock Nike Air Max 90 Essential Femme och k?ra North Face 50 mil i San Francisco i december, men jag har vanligtvis k?mpat f?r att vara superpassad den tiden p? ?ret. Jag ska f?rmodligen kasta in n?gra utbildningar p? b?de v?gar och stigar men hoppas ocks? Nike Air Max 90 Mujer Negras kunna g?ra n?gra st?rre bergsupplevelser n?ra hemmet n?r jag tr?nar f?r 100-talet.
Labi1995
Junior

Return to Vintage