t moment de nummer één van

De la FIFA 13 la FIFA 07, poţi să-ţi aminteşti de vremurile bune aici

by caicai2017 » Tue Oct 16, 2018 5:24 am

We willen dat het voelt alsof de bovenste gewoon verdwijnt. Geen afleiding op de bovenkant van de voet, waardoor de dempingservaring nog veel meer wordt versterkt, "zegt hij. "[Het schuim geeft] je die heel zachte en meegaande ervaring bij impact, maar geeft je dan onmiddellijk die energie-opbrengst", zegt Holts.
Na wat meer testen doet de schoen me denken aan andere Nike Air Huarache Mujer sneakers op de markt die een veerkrachtig en responsief gevoel bieden, zoals Nike Free 5.0 Femme de Brooks Levitate en de adidas Ultra Boost. Maar het enige verschil dat me meteen opviel met de Nike Epic React Flyknit is het merkbaar lichtere en knusse gevoel aan mijn voet. Omdat ik hoge bogen heb, val ik meestal naar een hardloopschoen met wat extra ondersteuning bij het loggen van langere afstanden; naast loopbandtrainingen gebruikte ik het Nike Epic React Flyknit alleen op twee, vier mijl lange runs buitenshuis, maar ik voelde me er prettig in en ik ben ge?nteresseerd om te zien hoe ze zich voelen na wat langere runs.
Naast de verbeterde Flyknit heeft de schoen ook een opvallend, warmroze stuk rond de hiel. (Ja, de fuchsia kleur en het stuk is standaard in zowel de heren- als damesmaten en kleurstellingen.) Het merk zegt dat dit stuk een ge?njecteerde Adidas ZX 700 Womens TPU-hielclip is die er is om het schuim op de voet te maximaliseren en Nike Air Max 2017 Homme om wat extra stabiliteit en ondersteuning te bieden voor bepaalde hardlopers die Nike Air Max 90 Mujer het nodig hebben. (Heel stakers zoals ik waarderen dit!) Met behulp van datapunten van topsporters en alledaagse sporters, gebruikte Nike ook computationeel ontwerp - wiskundige formules en algoritmen - om de gegevens van de atleet te matchen en het ontwerppatroon te cre?ren dat je op de zool ziet. De diepere delen van het patroon bieden meer demping en de ondieperste delen zorgen voor meer stevigheid. "Traditioneel zouden we met de hand beginnen met de steekproefomvang en vervolgens de maatcurve op en neer gaan, dus elke schoen zou de hetzelfde, "zegt Holts. "Nu is elke maat voor beide geslachten anders."
Over het algemeen voelen de sneakers geweldig aan mijn voeten - zacht en zacht, Nike Air Huarache Femme maar niet te veel, met een prettig springerig gevoel onder de voeten Nike Air Pegasus 89 Mujer en een comfortabele pasvorm - en ik denk dat iedereen die op zoek is naar een Nike Air Max 90 Mujer Rosa slanke hardloopschoen die een breed scala aan voordelen biedt, op zijn minst probeer deze schoenen eens uit. De Nike Epic React Flyknit hits winkels en Nike.com op 22 februari. In felle kleurenschema's ge?nspireerd door de levendige stijl van 90's tennis, de NikeCourt Fresh-pakket bevat de Air Zoom Vapor X (wordt eerst weergegeven), de Air Zoom Cage 3 (weergegeven tweede) en Air Zoom Ultra React (derde getoond).
NikeCourt-atleten, waaronder Simona Halep, die op dit moment de nummer één van de wereld is, zullen deze dragen gedurende het Europese kleiseizoen tot de wedstrijd in Parijs eind mei.
"Op klei is het belangrijk dat je met de zool van de schoen kunt glijden, maar niet glibberig bent", Nike Air VaporMax Dame zegt Simona, die de NikeCourt Vapor X draagt. Alle drie de schoenen Adidas Superstar Mujer hebben een aangepast visgraatpatroon op de buitenzool dat uitstekende Nike Air Max 90 Femme grip op kleilagen biedt , terwijl Air Zoom-eenheden demping bieden voor langere rally's die doorgaans op die banen worden gezien. En voor de lol staan ??zwarte spikkels op de bovenkant voor klei splatter.
De NikeCourt Air Zoom Ultra React, Air Zoom Cage 3 en Air Zoom Vapor X zijn verkrijgbaar in dameskleuren (afgebeeld) en herenkleurbanen op 3 april op nike.com en bij geselecteerde retailers.
caicai2017
VIP

Return to Vintage