leven verloren hebben in vrede rusten

De la FIFA 13 la FIFA 07, poţi să-ţi aminteşti de vremurile bune aici

by Labi1995 » Fri Oct 19, 2018 3:56 am

Ik was maandag niet in Boston op Marathon. Daar ben ik vooral dankbaar voor, maar een deel van me wou dat ik erbij was sinds zoveel mensen die ik ken en waar ze om geven lijden onder de gebeurtenissen die gisteren plaatsvonden. In gesprekken met andere hardlopers Nike Air Presto Hombre van de afgelopen 24 uur, Wat we allemaal voelen, is dat onze familie is aangevallen. Het is een gezin dat niet alleen degenen omvat die worden gerund, maar ook degenen die samenkomen om ons te zien hoe we onze doelen bereiken. De weg naar Boylston Street is lang en moeilijk. Onze vrienden en families ondersteunen ons op weg naar die finishlijn, zowel in de maanden voorafgaand aan de race als tijdens de lange wintertrainingen, en op de racedag wanneer ze wachten, soms urenlang, om Adidas ZX Flux Womens de finish te halen lijn in hun wachtende armen. Afwerking Boston is het hoogtepunt van een levenslange droom voor velen, en het is een moment om gedeeld te worden met degenen die we liefhebben. Wat ik op dit moment niet uit mijn hoofd kan krijgen, is dat de bomaanslag in Boston Marathon het leven kostte 8-jarige jongen. Een jongen die naar zijn www.ronbell.co.uk vader keek, maakte de race af. Hierover nadenkend is pijnlijk pijnlijk. Ik heb een zoon van 9, een dochter van 7 en een zoon van 3. Toen ik in 2011 in Boston rende, heb ik veel van de tweede helft van de race doorgemaakt. Maar ik wist dat mijn familie ergens aan het einde van de laatste kilometer aan de zijlijn zou staan ??te wachten. De gedachte om ze te zien hield me op de been. Ik heb ze eindelijk gezien nadat ik uit een tunnel kwam en het gaf me de mentale boost die ik nodig had. Ik Nike Air Presto Mujer belandde in de medische tent na het oversteken van de finishlijn (kort nadat de foto hierboven was genomen), en het enige dat ik wilde doen was eruit komen, zodat ik ze kon vinden. Wie deze misdaad beging, nam het leven van een zoon die naar zijn vader kijkt, volbrengt iets geweldigs. Het heeft zijn dochter en zijn vrouw verwond. En ik kan het Nike Air Max 1 Hombre niet helpen dat ik me onder verschillende omstandigheden voel die mijn kinderen of mijn vrouw daar aan de zijlijn zouden kunnen zijn geweest. Ik ben er zeker van dat iedereen die Boston heeft gerund hetzelfde voelt. Mijn hart gaat uit naar de familie van Martin Richard en alle anderen die gewond zijn (of nog erger) omdat ze alleen maar hun vrienden en families hebben gesteund op een verder geweldige manier dag in de stad Boston. Moge degenen die hun leven verloren hebben in vrede rusten. Nike Air Max 90 Womens Was het de bedoeling om 18 te doen voor de lange termijn met een sterke afwerking, maar mijn linker soleus begon te knopen rond mijl 9 (in het midden van een donkere en winderige Nike Air Max 90 Womens hagelbui, zeer onheilspellend ... ), dus ik heb het een beetje kort gemaakt.cmet mijn 5K-groep nog minstens 2 mijlen zou hebben. Ik denk dat Adidas Superstar Mujer ik mijn kalf heb afgevinkt tijdens een intensieve roll-sessie met schuim eerder in de week. Nog steeds blij met het tempo, maar wederom was het weer ellendig - er ging niets boven hagel! Nike Free 3.0 v5 aan de voeten, geweldige schoen maar niet zeker dat het de beste keuze was voor een reeks van deze lengte over heuvels. Trackrun met de 5K-groep was fantastisch, ik ben dol op co-coaching van deze groep! Ik denk dat ik mijn lange dag naar vrijdag deze week ga proberen te verplaatsen. Mijn werk / 5K coaching / loopschema in combinatie met het yogalesessieschema van mijn vrouw heeft geleid tot een soort van een draaideurshuwelijk van laat - ik kom thuis, ze gaat uit en omgekeerd. Vooral het weekend is zwaar geweest en we proberen manieren te vinden om meer tijd met het gezin door te brengen totdat de zaken in juni zijn afgelopen. www.amolan.es Mijn doel is om alle workouts hieronder te krijgen, alleen het juiste schema te vinden.
Labi1995
Membru+

Return to Vintage