as kunna g?ra dem sist genom vad Rap

De la FIFA 13 la FIFA 07, poţi să-ţi aminteşti de vremurile bune aici

by caicai2017 » Mon May 20, 2019 8:02 am

Men f?r att det h?r ?r Nike vi pratar om, ?r det estetiska till och med dess mest framtr?dande skor alltid ett ?verv?gande. S? bytte skoen ut sin stickade ?vre f?r att h?lla j?mna steg med den hetaste trenden i skodon: genomskinlighet. Jag menar att b?de figurativt - sneakersna i Virgil Ablohs "The Ten" -samlingen ?r avsedda att dekonstruera skon genom att peka ut funktioner som "Air" ?ven p? Nike Air Max 95 Femme skor, som Air Jordan 1, d?r funktionen inte ?r synlig och Nike Roshe Run Dámské bokstavligt : den ?vre p? den fortfarande s?lda-ut-i-alla-damn-f?rgen Epic React 87 ?r den slags genomblick som kr?ver att investera i nya strumpor. Den nya Vapormax-?vre, gjord av ett sci-fi-ljudande material som heter Nexkin, delar sin transparens med Epic React.
Nike har redan skapat en sko ?lskad av modegemenskapen med Vapormax, men varum?rket forts?tter att retoola, vilket inneh?ller de slags element som har gjort andra modeller f?rlorade hits. Skon ?r ett testamente f?r hur mycket Nike kan styra samtalet n?r det g?ller vad vi ?r villiga att l?gga p? f?tterna. F?rra ?ret skrev jag om hur Akronym Vapormax orsakade en personlig identitetskris: de var s? bisarra att jag inte kunde r?kna ut hur jag skulle b?ra dem. Men Vapormax 2019 ?r bara mer bevis p? att n?r Nike verkar Nike Air Max 2016 Womens trycka saker f?r l?ngt, landar den p? exakt r?tt plats. I protokollet efter f?rra tisdagens 107-95-f?rlust f?r Houston-raketerna satt www.danemill.co.uk Pascal Siakam p? en hopf?llbar stol bredvid hans sk?p, rullar genom sin smartphone. De bortkastade h?ljena i hans fotledband l?g n?ra hans f?tter, liksom Nalle KD10s kricka han bar den natten.
Tv?rs ?ver rummet hade Danny Green redan tagit bort sina Puma Uproars och bl?t hans nakna f?tter i ett bad av isvatten.
All-star-kraften fram?t Kawhi Leonards locker satt tom, sin passagerare har redan g?tt ut ur sin New Balance OMN1S och in i duschen.
Ingen annan nordamerikansk pro sport ?r lika n?ra sammanfl?tad med skoindustrin som NBA, d?r processen med att v?lja skor tar h?nsyn till komfort, prestanda och marknadsf?ring. Och de olika permutationerna Nike Air Vapormax Womens av relationerna mellan spelar- och skoselskapet visas Nike Air Max 270 Womens i Raptors omkl?dningsrum.
Where Green ?r en ut?vad ut?vande bland www.jennycolgan.co.uk Pums roster av NBA-spelare, bildar Leonards New Balance-kontrakt grunden f?r det varum?rkets ?terg?ng till basket. Han ?r en Nike-kille med ett nattligt dilemma.
Nike avbr?t KD10s; F?retaget och skon namnsnamn, Kevin Durant, gick vidare till KD11s f?r den h?r s?songen. Men Siakam f?redrar KD10-talet, s? han har lagrat flera par och hoppas kunna g?ra dem sist genom vad Raptors tror kommer att vara en l?ng efters?song. Hans agent h?ller nudga honom f?r att auditionera nya skor, men Siakam kommer inte ens ?verv?ga det till sommaren.
"Jag spelade med dem f?rra ?ret och de k?nde sig bekv?ma f?r mig", s?ger Siakam, som g?r in i s?ndags match mot Miami i genomsnitt 16,4 po?ng och sju returer per spel. "Och det ?r Adidas NMD Dames allt jag t?nker p?, k?nner mig bekv?m i skon."
Pro basketball Nike Air Max 90 Uomo rivaler elit maraton k?r i sin f?rm?ga att visa nya skor till stor Adidas Falcon Dames publik, men att exponeringen kommer med risker. D?r Nike tillbringade tv? ?r med virtuell marathonl?pare Eliud Kipchoge f?r att generera hype f?r sina VaporFly-l?parskor, m?ste varum?rket krympa f?r att begr?nsa utfallet n?r Duke University-stj?rnan Zion Williamsons sko s?nderdelades p? nationell TV f?rra m?naden.
caicai2017
Veteran

Return to Vintage